add

Sudah jadi Follower saya?Sila ambil coding award follower di atas

Friday, June 2, 2023

PENGAKUAN PENGGUNA TERKINI TENTANG KEBERKESANAN PRODUK VITAL GOLD RAHSIA PULIH DARA NO 1

PENGAKUAN SEORANG PENGGUNA YANG TELAH BERKAHWIN PADA 11/11/2012:

https://mybusinessonline4u.blogspot.com/


Nama dan Alamat di rahsiakan...
Gadis ini telah mengamalkan terlanjur lebih dari 10 kali dengan bekas kekasihnya setahun yang lalu. Pada awal bulan Ogos 2012 Ane ( bukan nama sebenar) telah berusaha mencari penawar yang boleh dapat memulihkan semula daranya yang telah hilang di internet. Ane akan menghadap situasi bimbang kerana dia akan dipinang seorang jejak yang baik budi dan perangainya. Akhirnya Ane bertemu produk Vital Gold. Setelah Ane mendapat maklumat lengkap  dari saya tentang produk ini akhirnya dia mencuba. Bermula awal Ogos Ane membeli sekotak Vital Gold, dan kemudiannya disusuli dengan 2 kotak lagi. Akhir sekali Ane membeli Viginpress. Kos rawatannya Ane lebih kurang  berbelanja RM1120. dan hasilnya inilah pengkuan Ane melalui Sms kepada saya:

        "Asalammualaikum kak Nor, terima kasih kepada kak Nor yang telah membantu saya. Alhamdulilah dengar berkat kuasa Allah penawar yg kak Nor buat, vital gold dan Viginpress akhirnya saya selamat di malam pertama. Darah dara dapat di lihat, ketat dan susah untuk ditembusi, sakitnya dapat dirasakan semula lebih dari mula-mula saya pecah dara dahulu. Terima kasih kak Nor, terima kasih vital gold dan bersyukur saya pada Allah kerana menyampurnakan hajat saya"

Semenjak tahun 2005 kami bermula menjual produk ini hinggalah melalui internet kini permintaan mencecah 25 ribu pengguna. Daripada jumlah sebegitu besar pengguna, kami mendapat maklumat tentang keberkesanan pengguna lebih 10 ribu menyatakan produk ini terbukti berkesan dengan kuasa ALLAH S.W.T. Kami terus berusaha mencari formula terkini lebih baik dan benar-benar berkesan dari herba dan bukannya kamikal. Hasilnya penemuan terkini kami akan dipasarkan produk khusus untuk mereka yang akan berkahwin tetapi tarikh pernikahan terlalu dekat antara 2-3 minggu. Akan muncul satu set produk khas untuk mereka-mereka yang bertemu produk kami di saat-saat hampir dengan tarikh perkahwinan...


HARI PERNIKAHAN MENJELANG TIBA...HATI KIAN RESAH GELISAH LANTARAN DARA TIADA DAN TAKUT DIKETAHUI OLEH BAKAL SUAMI:-

Bak kata perpatah " Apa yang terjadi tetap akan terjadi". Namun sayangnya yang telah terjadi itu adalah atas kesilapan diri sendiri. Kehilangan mahkota yang satu angkara cinta palsu. Punah semua harapan bagi meneruskan kehidupan akan datang. Apa boleh buat segalanya telah terlanjur, menyesal pun tak guna, hanya berdoa minta keampunan dan bertaubat untuk tidak terus bergelumang dalam lembah maksiat.
Namun jika kita fahami sabda Rasulullah s.a.w, yang bermaksud " Tiada penyakit yang tiada penawarnya kecuali mati". Bermaksud selagi kita berusaha untuk mencari kebaikan maka ada jalannya. Berusaha dan bertawakal (berserah kepada Allah) kerana hanya Dia yang dapat menyempurnakan segala yang kita usahakan.
Dalam hal ini  kita ibaratkan luka sembuh semula sekalipun parutnya tetap ada. Maka mencari sesuatu yang boleh menutup keaiban kita adalah wajib. Jangan terus membiarkan diri kita di dalam keaiban.
Untuk anda yang telah telanjur dalam perhubungan intim saya telah mengusahakan satu penawar yang insya-Allah dapat mengembalikan dara yang hilang. Namun suka di ingatkan bahawa semua ini usaha untuk kebaikan dan segalanya kehendak Allah jika kita berdoa bertawakal berserah diri kepada-Nya, insya-Allah akan di izinkan. Sekali lagi saya nak beritahu penawar ini hanya usaha saya menolong anda yang telah telanjur, segalanya adalah pada Allah kerana dara anda itu adalah kejadian Allah. Minta padanya sedaya yang mungkin.Di sini saya sajikan penawar yang alhamdulillah telah menyelamatkan ramai gadis yang terlanjur untuk menempuh malam pertamanya...


(HARGA KEKAL RM350)
VITAL GOLD

VITAL GOLD merupakan formula terkini khusus bagi pemulihan dara untuk mereka yang pernah mengugurkan janin bayi usia antara 1 hingga 4 bulan... Formula khas ini amat berkesan... Ia juga boleh diguna untuk mereka yang pernah melakukan hubungan sek melebihi 5 kali. Lebih berkesan, dan dijamin 100% pulangan semula pembelian jika tidak berkesan di malam pertama...
VITAL GOLD: Adalah produk berasaskan tumbuhan herba yang mampu membentuk semula tisu-tisu dara baru pada dinding-dinding dalam dan luaran faraj. Terbentuk dalam tempoh 30 hari bergantung cara pemgamalannya. Produk ini telah pun digunakan oleh seluruh keturunan melayu sejak berabat lamanya namun segalanya dirahsiakan ketika itu. Hanya sekarang di ketengahkan untuk mereka-mereka yang memerlukan dan pengguna dirahsiakan. VITAL GOLD formula terkini dalam 1 kotak mengandungi 3 botol merupakan penawar memulihkan dara untuk mereka yang amat memerlukannya. Dengan mengamalkan selama 30 hari disembur kedalam alat sulit wanita, selaput dara akan kembali seperti semula. Namun tidaklah seperti asal.Apa yang nyata apabila melakukan persetubuhan akan mengalirkan darah dara semula. Produk ini hanya boleh digunakan oleh mereka yang bermasalah hilang dara akibat persetubuhan. Telah diuji dan telah berkesan hampir semua mereka yang menggunakannya.Pack ini lengkap untuk pemulihan selaput dara, darah dara, mengetatkan dan merapatkan.

VITAL GOLD: telah terbukti berkesan dan telah menyelamatkan lebih 10 ribu gadis hilang dara untuk menempuh alam perkahwinan. Sejak diperkenalkan pada tahun 2011 kini lebih 10 ribu botol telah dijual dan lebih 40000 pembeli menggunakannya walaupun ada sebahagiannya belum berkahwin.Insya-Allah dengan izin Tuhan (Allah), produk ini mampu menyelamatkan anda dari maruah tercemar.
Kandungan VITAL GOLD:
Campuran air sireh, Gambir Sarawak, Manjakani, Akar Serapat,Kacip Fatimah, Garam Gunung dan air Pinang Muda. Di adun dengan rapi dan disuling hingga jernih untuk keberkesanan yang lebih selesa. Pengguna tidak perlu was-was tentang bahan kandungan kerana tidak mengandungi bahan kimikal atau lain-lain yang boleh memudaratkan kesihatan. Tidak merbahaya jika terminum dan ianya selamat untuk digunakan sepenuhnya. VITAL GOLD perubatan tradisional hasil daripada nenek moyang berkurun lamanya. Kini diperkenalan untuk keperluan pengguna yang bermasalah tiada dara. Produk ini tidak dijual secara terbuka bagi mengelakkan penyalahan penggunaan. Hanya mereka yang memerlukan sahaja akan dilayan.

Produk ini tidak mengandungi bahan merbahaya seperti kemikal. Dihasilkan dari tapisan beberapa jenis herba terpilih antaranya daun sireh, alovera, pohon renek, pati buah pinang, gambir serawak dan garam gunung. Ianya disuling sehalus-halusnya untuk mendapatkan pati terbaik dan jernih.Tidak merbahaya jika terminum. Jaminan kesihatan.
CARA GUNA:  Buka pintu faraj sehingga terlihat lubang bahagian dalam. Sembur ke dalam lubang dalam faraj sebanyak 3 kali atau lebih, rapatkan peha, kemut selama 5 minit, jangan risau jika air ubat ini keluar, cuci bahagian luar permukaan faraj. Guna 2 kali sehari, pagi dan malam.

TUJUH FORMULA MENGENAL GADIS TIADA DARA:-
1) Tumit Kaki jadi leper tidak bulat dan merah.
2) Punggung jatuh tidak kental (bila berjalan jadi gegar, bila pakai seluar jin nampak kangkang luas) Sebab gadis yang suci jalannya mengepit (peha rapat antara satu sama lain)
3) Perut membuncit ( pada mereka yang sebelum ni langsing), sebelumnya perut kempis.
4) Payudara jadi lembik. puting jadi terkeluar panjang dan tidak kemerahan lagi
5) Permukaan faraj jadi lebar dan bibir faraj kembang hingga senang nampak lubang dalam
6) Bibir jadi kasar dan bergaris kasar,
7) Ada tanda lekuk di pergelangan tangan di bahagian nadi..



HARGA: Semanjung Malaysia  / Sabah/Sarawak RM350.00
Pembelian bolehlah melalui pesan poslaju.
Bankinkan jumlah yang secukupnya:-
Ke akaunCIMB: 700-586-319-3 Mohamad Abdul Hamid.
Selepas membuat pembayaran sila sms: Nama penuh / Alamat lengkap/ no resit pembayaran / email dan no telefon anda ke: 017-6622758 Sebarang pertanyaan bolehlah sms kepada nombor yang sama. Penghantaran dibuat setelah pengesahan pembayaran diterima.Penghantaran melalui poslaju dalam tempoh 3 hari bekerja mengikut negeri. Layari website: http://mybusinessonline4u.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment