add

Sudah jadi Follower saya?Sila ambil coding award follower di atas

Friday, May 6, 2016

PENGAKUAN SEORANG GADIS YANG HILANG DARA PULIH KEMBALI:

Nama Samaran: Lia
Lokasi: Semenanjung Malaysia

Saya berusia 21 tahun, telah bernikah pada 8hb.Julai 2012
Pengakuan ini saya buat atas kerelaan dan kesedaran untuk tatapan semua yg pernah terlibat dan kepada yg belum lagi terjebak dengan "Kerana Bukti Cinta"
Saya ingin berkongsi pengalaman tentang produk D'Vergin Plus dan D Vergin Active.3 tahun yang lalu ketika saya berusia 17 tahun, waktu tu saya di bangku sekolah menengah saya mempunyai seorang teman lelaki berusia 25 tahun berkerjaya sebagai angota keselamatan. Dia memng seorang lelaki yang saya anggap baik ketika itu. Setelah hampir 5 bulan berkawan dan bercinta, suatu hari dia minta saya buktikan cinta saya padanya dengan menyerahkan kerhormatan saya. Pada mulanya saya enggan untuk berbuat begitu dan cuba menolak dengan alasan tunggu setelah diijabkabulkan. Namun dia mendesak dan mengugut untuk meninggalkan saya, serta menuduh saya tiada dara. Dai mahu saya buktikan sebelum dia melamar saya. Atas alasan terlalu sayang dan takut di tinggalkan oleh teman lelaki saya, suatu hari dia mengajak saya ke rumah sewanya. Di situlah mahkota saya dengan rela diambilnya. Bukan setakat sekali malah hampir berkali-kali di setiap kami bertemu kami akan melakukan hubungan terlarang ini.
Saya mula menjadi lebih rela lagi apabila dia melamar saya dan kami bertunang akhirnya. Kami bercadang untuk berkahwin 2 tahun selepas bertunang. Dalam tempoh itu kami sudah seperti suami isteri lagaknya. Seks sudah menjadi satu keperluan. Saya rela sebab tidak bimbang di tinggalkan dan yakin dia akan jadi suami saya yang sah.
Malangnya setahun bertunang dia mula menunjukkan sikap yg selama ini saya tidak pernah terfikir, dia menjadi seorang pemarah, jarang untuk bertemu saya dan akhirnya dia memutuskan pertunangan kami dengan alasan yang kononnya saya ada hubungan sulit dengan abang saudara saya. Saya kecewa dan menderita selama hampir setahun ketika itu berusia 20.
Suatu hari saya berkenalan secara kebetulan dengan seorang lelaki setempat kerja. Berkenalan lebih kurang 3 bulan lelaki itu berhasrat melamar saya. Pada mulanya saya berhasrat untuk menolak pinangannya. Namun hati saya berkata yang saya telah jatuh cinta dengannya... Kami bertunang. Rahsia saya tidak ada dara tidak pernah saya ceritakan dan ketika itu dalam debaran gelisah takut terbongkar rahsia malam pertama nanti, saya bercadang untuk berterus terang. Saya sentiasa berdoa dan bertaubat meminta ampun pada Allah serta diberi pertunjuk.
Suatu hari saya tergerak hati untuk melayari internet dengan hasrat untuk mencari satu ubat yang mungkin boleh menyembuhkan semula dara saya yang hilang. Saya terbaca satu produk dinamakan dvergin plus. Saya lama web tersebut dan meneliti keberkesanannya. Pada mulanya saya ragu-ragu dengan keberkesanan produk tersebut. Seminggu saya berfikir dan solat hajat untuk ditunjukkan oleh tuhan tentang kebenaran produk tersebut akhirnya tanpa ragu saya membuat keputusan membeli. Bila berbincang dengan kak Nor penjual produk tersebut saya telah disarankan menggunakan D'Vergin Active. Saya terus buat pesanan dan selama 2 bulan menggunakan 2 kotak produk tersebut dengan penuh yakin dan berharap sangat-sangat selesai masalah saya.

Enam bulan kemudian tibalah masa yang dinanti-nantikan untuk menempuh alam rumah tangga. Berdebar takut dan macam-macam lagi saya rasakan. Selama tempoh berubat hingga saat-saat hampir bernikah saya sentiasa menerima khidmat perubatan dengan kak Nor melalui sms dan ada ketikanya kami bersembang di hp.Suatu hari ketika kami berdua keklinik untuk ujian hiv sebelum bernikah, tunang saya telah bertanya pada saya sesuatu yang amat membuat saya terperanjat. Dia bertanya adakah saya masih dara atau tidak. Saya kata dengan tenang yang saya masih dara. Apa yang amat mengejutkan saya ketika itu tunang saya minta saya buktikan sama ada saya ada dara atau tak dengan menjalani pemeriksaan pakar puan. Mahu tidak mahu dengan rasa amat takut dan di iring dengan berbanyak-banyak doa saya akur untuk membuat pemeriksaan.
Selepas melakukan pemeriksaan, doktor tersebut telah mengesahkan yang saya masih dara. Satu surat pengesahan telah dikeluarkan. Ketika itu amat lega hati saya. Tersenyum tunang saya mendengar keputusan tersebut.Di pendekkan cerita pada malam pertama saya 9hb. Julai 2012 dalam debaran saya melalui saat-saat pertama dengan suami menikmati malam pertama. Saya menangis gembira bila terpancar darah dara. Suami saya bertanya kenapa menangis?  Sakit ke? Saya hanya menganggukkan kepala.... Alhamdulillah bersyukur kepada Allah. Terima kasih D'Vergin Active dan kak Nor yang banyak memberikan saya panduan khidmat nasihat serta menguatkan semangat saya yang sebenarnya sudah hilang.....

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Assalam.. boleg mntk nombor wtsap kak nor

    ReplyDelete
  3. Boleh minta no kak Nor? Atau whatapp

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Salam. Boleh kak nor wasap saya? 0197182039. Saya tunggu wasap drpd akak ye. Sy nak bertanya sikit dkt akak. Thanks

    ReplyDelete