add

Sudah jadi Follower saya?Sila ambil coding award follower di atas

Sunday, February 6, 2022

85% Gadis Melayu Hilang Dara (buktinya?)

Rencana ini bukan nak memburuk-burukkan perangai gadis sekarang. Kisah seks free ni sudah jadi perkara biasa pada gadis yang gila bercinta. Kerana terlalui cintakan jejaka idaman, dia sanggup menyerahkan tubuhnya untuk disantap sepuas-puasnya oleh si jejaka.Sudahnya bila bosan sijejaka pun blah begitu saje. Apa jadi pada si gadis yang kemaruk cinta? Sudah hilang maruah diri senang cerita dah tak ada dara lagi. Bila nak kahwin dengan lelaki lain takut dan bimbang bakal suami tahu siapa dia sebenarnya.

Siapa mereka-mereka yang lang dara ini? Bohsian, Gro, minah rempit? Semua tu biasalah bagi mereka seks bebas sudah jadi normal. Malangnya mereka yang tak diketogerikan mina bhosia, rempit, gro ini adalah tergolong gadis bertudung lingkup menutup aurat dikepala tapi buka dicelah kelengkang. Apa ada pada rambut untuk ditutup sedangkan celah kelengkang dan di dada diberi percuma begitu saja?


So apa yang nak dikesalkan semua sudah berlaku... Mahu berterus terang pada bakal suami, jawapannya tak mungkin sanggup sebabnya mungkinkah bakal suami sanggup menerima bekas orang lain? Daripada 10 lelaki yang mendengar dan dapat tahu bakal isterinya bolos tak berdara mungkin 1 saja yang sanggup terima sebab ada kemungkinan gadis bolos ini cantik menawan... Yang lain entahlah apa nak kata itu hak mereka.

Apakah rahsia sebenar nak kenal gadis sudah hilang dara? Semuanya akan saya tulis dalam rencana akan datang tentang "Rahsia Mengenal Gadis Tiada Dara.."

https://mybusinessonline4u.blogspot.com/

12 comments: